søndag 3. april 2011

Laban


Hos oss ser vi spøkelser på høylys dag. Et hyggelig og smilene spøkelse som ikke vil skremme livet av oss.
Jeg hadde faktisk glemt denne lille figuren her. Inntil nylig, da jeg var i en leketøysbutikk og fikk øye på Laban, som mange  husker som det snille spøkelset i slottet. Laban måtte derfor kjøpes. Slik at han - på sin vennlige måte - kan spøke for liten og stor hjemme hos oss.

Til dere som har vært innom og dere som har ønsket meg velkommen i blogglandia. Tusen takk!

6 kommentarer:

  1. Heisan og god søndag!
    Laban kan jeg elske som et lite husspøkelse!
    Kan ikke huske å ha sett denne tallerkenhylla hos deg forresten. Ny?
    Her slipes trappene i dag og det virvler støv over hele huset.
    Kanskje du må gå kjøkkenveien på onsdag på grunn av maling i hallen. Veldig kjekt med to innganger!
    Ha en koselig søndag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Hei - spøkelser er ikke min sterke side, men en Laban må man jo bare like. Vi har spøkelser som pepperkakeformer - er ikke så redd for dem heller:)

    God søndag til deg fra Bente:)

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Det ER mye å sette seg inn i som ny blogger, men det kommer seg etterhvert, lover:-)
    Hvis du har lyst til å følge meg er det bare å trykke på "følg" og logge deg inn med brukernavn og passord til kontoen din (google f eks, om du bruker den) og så trykke på "ferdig". Ellers er det bare å spørre om det skulle være noe du lurer på/trenger hjelp til, så skal jeg prøve å hjelpe så godt jeg kan:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  4. Hei , så flott blogg du har - hiver meg på som følger jeg.
    Husker godt Laban og labolina fra barndommen- herlige :))

    SvarSlett
  5. Det dumme med at barna er store, er at vi ikke kan kjøpe så mange leker lenger! Jeg tror ikke det var så mye Laban for barna mine, men Mummitrollet, og hattifnatter, det var det mye av. Og jeg er så barnslig at jeg ikke greier å la være å kjøpe alle nye mummikopper som kommer. Ha en fortsatt god søndagskveld!

    SvarSlett
  6. Heihei!

    Dette kan bli en interessant blogg å følge! Jeg er selv faglærer i formgiving, kunst og håndverk og bruker bloggene til inspirasjon både i jobben og på privaten.

    Lykke til med bloggingen :o)

    SvarSlett