mandag 11. april 2011

Stilleben til inspirasjon


Jeg har tilbragt timer ved tastaturet i dag. Skrevet og tenkt. Problematisert og diskutert. Heldigvis har jeg inspirerende stilleben å se på. En herlig lampe. En liten hund. Et bilde med frukt og en skjønn kvirrevitt. En skål med et rokokko par; en mann som sitter på kne og frir til en dame. Sist med aller viktigst. Krigsmedaljen til pappa, tildelt fordi han seilte under krigen. Medaljen og dens eier - den viktigste inspirasjonen til det jeg skriver på.

5 kommentarer:

  1. Du er et eneste stort Stilleben til inspirasjon selv,du. Jeg har kikket etter deg, skal du ikke legge ut noe i dag da? Og til slutt, der var du! Og nå sier jeg; Ha ei riktig god natt. (hm, merkelig, det står at du har lagt ut innlegget dittt kl. 13.31, men jeg har ikke sett det før nå jeg i alle fall.)

    SvarSlett
  2. Jeg husker ikke helt hvordan jeg justerte det. Gå inn på utforming, under blogginnegg går du inn på rediger. Da tror jeg det er mulighet for å justere klokkeslett. Men jeg er ikke helt sikker på at det var slik jeg gjorde det...

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Nydelig stilleben og den lampen vet du jeg bare elsker! Liker slike fruktbilder også jeg og har et i kjelleren som jeg ikke helt har funnet en plass til. Medaljen ja.... tro hvor pappas er...
    Nå fikk jeg litt dårlig samvittihet, men jeg får håpe den er hos mamma.
    Fin dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett