fredag 24. juni 2011

Melkekrus og kaffekopp


"Lille Figur" drikker melk og latte  med Mummifolket

En slurk her...
...og en slurk der
Hastig ble bildene knipset av "lille figur" som jeg kaller sønnen. Han ville drikke kaffemelk - de få dråpene som var igjen av min kaffelatte - og H-melk som han elsker. Han synes det er stor stas å drikke melk av Mummikoppene som vi har flere av. Koppene er tusen-takk-for-ditt bidrag-gave. Jeg er blodgiver. Når jeg har gitt av meg selv får jeg en ting som takk - det er en fin ting! 

4 kommentarer:

  1. kjempe bra at du gjør dette! ... og nydelige kopper ! og din lille figur er utrolig søt : )

    SvarSlett
  2. Skjønne lille gutten :-)

    SvarSlett
  3. Så herlig!! Han vokser til!! Hjelpes... :)

    Nyt helgen. Det skal jeg!!!! :)

    SvarSlett
  4. Jeg fikk ikke til å kommentere jeg, skulle bare si at gutten er nydelig! Og at mummikrus, ja det har jeg hatt dilla på i alle år. Jeg har nesten alle, inklusive julekrus

    SvarSlett