onsdag 6. juli 2011

Eplekake


Jeg elsker å bake. Derfor baker jeg ofte gulrotkake, eplekake og gjærbakst. Veldig ofte drar jeg til de gamle med kake. Det er mitt bidrag til eldreomsorgen i familien. De synes det er stas, og jeg synes det er veldig hyggelig å komme med kake og unger under armen. Her om dagen prøvde jeg å bake cupcakes. Det gikk ikke bra. De ble tunge og kompakte. Det var nedtur. Men jeg får prøve meg igjen. Kanskje med en annen oppskrift. Cupcake-råd, tips og veiledning mottas derfor med takk.

Eplekake og vintageduk

3 kommentarer:

  1. Denne eplekaken ser jo perfekt ut, cupcakes er det mange fine oppskrifter på på bloggen Passion for baking, selv omdet er en meget rosa rosa blogg, er oppskriftene knallfine;)) KLem Wilhelmine

    SvarSlett
  2. Nam! Den så god ut ;-) Så flink du er til å bake - og så snill du er som deler med de gamle. Jeg baker dessverre sjelden. Skulle gjerne vært flinkere.

    Likte den grønne kakeboksen din kjempegodt. Den var riktig sjarmerende ;-)

    Ha en finfin kveld - og lykke til med cupcakene ;-)

    SvarSlett
  3. mmm
    dette såg herleg ut!

    :)

    SvarSlett