lørdag 14. januar 2012

Solnedgang


Det var en utrolig fin solnedgang vi hadde i dag. Jeg sto på badet - hvor vi har flott utsikt - og beundret mine damer. Uff, det hørtes da litt rart ut, men hva skal jeg si? Nipsfigurer høres jo veldig dillete ut, men jeg sto på det mørklagte badet og beundret den fine, feminine pynten i karmen. Jeg syntes de gjorde seg godt mot en himmel som var marmorert rosa og blågrått. Det var litt morsomt, da jeg oppdaget det flotte skue. Da ropte jeg ned til datteren som satt i stuen, pyntet og fin også, hun skulle i jentekalas:
 - Har du sett hvor fint det er ute?
 Hun svarte:
 - Jeg vet det.
Det var hyggelig at hun også hadde lagt merke til himmelen, enda så opptatt hun var med tanken på at hun skulle i 12-års bursdag til sin kusine, og mens hun ventet på at jeg skulle gjøre meg ferdig på badet, satt hun og så på Disney channel, men allikevel hadde hun lagt merke til solnedgangen. Det gledet meg. De får med seg fine ting, de opptatte barna våre. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar