onsdag 14. mars 2012

To kvittrende gode venner


To spurver sitter og slapper av sammen på pallen utenfor Norli bokhandel klokken 07.50 i dag. Jeg måtte stoppe opp og knipse bilde av idyllen av to gode venner. Mon tro hva de venter på? Bokfinken?

Kjekt med iPone! Jeg kan knipse det jeg ser på min vei. Jeg kan sjekke jobbkallenderen, sende sms, ta en telefon, lese dagens nyheter, samt sjekke facebook og mye mer. Jeg skal fortsette med å gå til jobben. Da kan jeg gjøre alle de tingene mens jeg spaserer og observerer. Det kan jeg ikke når jeg kjører bil i byens gater, da er det bare stress, tut og kjør. Eneste som er synd at jeg møter lite venner på min vei, det er faktisk meg og spurvene....men jeg kladrer ikke noen for å bruke bilen. Jeg er heldig og ha gåavstand til arbeidsplassen og det er jo ikke alle forundt.

Takk alle som gratulerte meg med utrolig hyggelig ord på min ett års dag. Det setter jeg enormt pris på.


1 kommentar:

  1. Å, så koselig! Det er vår!
    heldige du som kan gå til jobben, det kunne jeg før men nå er det kollektivtransport som gjelder.
    Hyggelig om du får mannen til å lese bloggen min! Da må du også fortelle ham at jeg ofte kommer hjem til en mann som er i full gang med å lage middag. Skal prøve å komme med flere inspirerende middaginnlegg fremover. Noe spesielt du har lyst på?

    SvarSlett