lørdag 7. juli 2012

Friminutt



NIB har utfordringen "friminutt". Jeg deltar. Først og fremst fordi jeg liker tittelen. I tillegg prøver jeg etter beste evne å rydde meg "friminutter" i hverdagen. Siden sommeren har vært ganske så dårlig  her sør har jeg ikke hatt friminutt  i fluktstolen, eller ligget utstrakt på  vatt-teppe  og dormet i solen på gressplenen. Jeg har derimot tatt meg mange "friminutter" utstrakt på sengen, og det er særlig i den gamle jernsengen jeg liker å ligge. Det er riktignok datterens seng, hvor jeg liker godt å strekke meg ut på ettermiddagen med god bok, kaffe i koppen i et nymalt rom.


4 kommentarer:

  1. Hei, her ville jeg ha ligget og tatt meg et friminutt også, så fint;) Her i Wilhelminebyen er det så fuktig og varmt at vi nesten smelter bort...det er ikke noe annet å gjøre i slikt vær enn å bare legge seg ned, være rolig og nyte livet...klem;)

    SvarSlett
  2. Fine bilder av fine ting, jeg ble litt trøtt nå, kjenner jeg, kanskje jeg skal slenge meg ned i sofaen, noe jeg nesten aldri gjør! Jeg er alene hjemme, så jeg kan hvis jeg vil. Men det går nok ikke, har ikke ro i kroppen til det, så jeg tenker jeg syr litt. MIne pauser har jeg visst forran macen, kanskje ikke så lurt hele tiden... Ha en fin helg videre. Klem fra Anne.

    SvarSlett
  3. Deilige bilder!!
    Skulle gjerne lagt her for et friminutt:))

    SvarSlett