tirsdag 10. juli 2012

Rosa georginer



Selv om det ikke er skikkelig sommervarme og selv om det er fuktig etter dager med regn var det fint i går kveld. Jeg elsker de lyse sommerkveldene, uansett vær, bare jeg har lyset er jeg fornøyd. Og jeg liker godt å tenne en lykt som står sammen med mine blomster i potte. I år går det i rosa og røde georginer. Jeg har satt blomstene  i potte her og der på eiendommen. Helst opp fra bakken. Vi har nemlig de forhatte iberiasngelene i hagen. De liker georginer like godt som meg, så godt at de spiser de opp. Veldig hyggelige skapninger å ha i hagen?! Nei! Jeg er skikkelig grrrrrrrrrr på de sneglene, men på verandaen, hit har de ikke funnet veien. De kan våge, det blir et lite hyggelig møte med meg.

2 kommentarer:

  1. Georginer er virkelig fine blomster :)
    Ser du har pioner også, sart rosa, fiiint !
    Har "bank i bordet" ikke fått brune snegler ennå.
    Ha det fint :)

    SvarSlett
  2. Heisan Nøtteskrika
    He,he.... vi går til kamp mot Iberiasnegler! Aldri har det vært så mye som i år hos oss. Det er rent deprimerende og forringer litt utekosen kveldstid. Pass på, pass på, så man ikke tråkker på en.
    Nydelige bilder og georginer liker jeg også godt. Jeg har ikke kjøpt det de siste årene på grunn av sneglene men i år kunne jeg ikke dy meg og kjøpte en stor krafitg plante som er HØYT oppe fra bakken.
    Ha fine dager! Så herlig med så god varm luft for tiden!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett