søndag 15. juli 2012

Rosett og esker




Jeg var på shopping i går. Shoppet hos favoritt-søstrene som jeg pleier å si; "Søstrene Grene". Der handlet jeg praktisk, dekorativt og billig. Det var faktisk tilfeldig at jeg var innom den butikken som  dessverre ikke befinner seg i den byen jeg bor i.  Hos søtrene fant jeg litt av hvert, blant annet fine bokser til oppbevaring og jeg kjøpte fine rosetter i silkepapir. Søstrene har mye rart i sine hyller og jeg tror jeg snart må tilbake for å shoppe. Jeg pleier faktisk å dra til søstene når jeg skal fylle opp min store gaveskuffer. Det vil skuffer hvor jeg lagrer saker og ting som egner seg til små presanger. Kjekt å ha; da har jeg alltid en gave på lur.

3 kommentarer:

  1. Elsker stolen, elsker eskene, elsker rosetten, elsker søstrene, elsker bloggen din. Ha en god søndag lille mor!

    SvarSlett
  2. Heisan Nøtteskrika
    Så fantastisk flott rosetten var! Den skulle jeg gjerne hatt i bøtter og spann. Var på Søstrene Grene på Nordbysenteret på harrytur mandag, men så ikke disse. Hadde garantert handlet dem til både utestua og innestuer.
    Så gøy med en liten tur, tipper du enten var i Oslo eller Porsgrunn.
    Nå stråler sola her, deilig. E maler taket i salongen. Vi har prøvde med en gråfarge på gulvet i lillestua. Det er såååå vanskelig, spørs om vi ikke må justere litt på neste strøk..
    Fin kveld til dere!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Vil åsså besøke søstrene

    SvarSlett