onsdag 28. november 2012

Kalendertid


Papir fra Nille og merkelapper fra de berømte søstrene på den grønne gren - de har fått det til her i livet kan man si.
 
Tindrende papirstjerner i herlige farger. Bra kjøp i Køben.
 
I år blir de små kalendergavene pakket inn i turkis! Herlig farge jeg liker godt. Jeg har de siste dagene holdt på med prosjektet: pakke inn kalendergaver. I år blir 24 ganger to er lik 48 gaver. Altså; det er prosjekt,  men et hyggelig prosjekt når man planlegger i god tid, og ikke sitter og svetter kvelden før første desember. Til lørdag må adventskalenderne være klare. Kan ikke glippe, må ikke glippe. Da blir forventningsfulle barn skuffet, og det vil ikke mor oppleve.

 

2 kommentarer:

  1. Hos meg går det lille jeg har av julepynt mer i turkis enn i rødt. Turkis er en favorittfarge året rundt. Liker stjernene, vi pleide å lage slike når jeg var liten.

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Jeg har 14 gaver igjen.....Og er helt tom for ideèr!!
    Men i morgen har jeg bil og kan komme meg litt rundt, så det ordner seg nok......Men kjenner at det stresser meg litt akkurat nå...
    Kjempefine stjerner:-)
    Fin torsdag til deg!
    Klem Siri

    SvarSlett