lørdag 17. november 2012

Stjerner i hus


Stjerner og blanke messingen.

Stjerner lyser opp i den mørke gangen.
 
 
I år blir det mye stjernepynt i huset. Lysende stjernepynt, glitrende stjernepynt og papirstjerner. Stjerner og juletrær i alle varianter liker jeg å pynte huset med, og nå som det nærmer seg desember, har jeg allerede begynt så smått. Men kun i små mengder.  Moderne stjerner passer utmerket til de gamle messingstakene - det blir noe lekent over stakene som egentlig er svært høytidelige, ja, sakrale, der de står i sin messingprakt.



Hysj! Ikke si det til han...at han har havnet i et blogginnlegg....da får jeg på blanke messingen!

"Bøllen og blondinen"


- ønsker fin lørdagskveld.
 
 

4 kommentarer:

  1. Ho,ho.... nå må jeg le! Stakkars Dib, hva er det du steller i stand søte og gale venninne?!!
    Jeg trodde han leste alle blogginnlegg jeg, men det var kanskje bare i starten av bloggkarrieren?
    Så koselig med lys og stjerner i gangen.
    Fin kveld til dere!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
    Svar
    1. He, he, han måtte "tvangslese" i begynnelsen, men nå tror jeg faktisk at han har glemt at jeg blogger i ledige stunder.

      Slett
  2. :)
    Her likte jeg meg!

    Velkommen på besøk til Villaskogen.

    Klem!

    SvarSlett
  3. Hi,hi...det er ikke bare bare å leve med en blogge-kone;) Dere er jo så søte da;)) Klem W

    SvarSlett