søndag 23. desember 2012

Vintagehilsen

 
 
Her kommer en vintagehilsen om god jul og godt nytt år til mine bloggfølgere og andre som er innom. Dette er meg hos fotografen for 39 år siden. Det var det første julekortet mamma og pappa sendte av meg og det er høytidelig tatt hos fotografen. Mine foreldre tok oss ofte til fotografen. Jeg har derfor dåpsbilde, dette bildet og flere tatt hos den faste fotografen i den byen jeg bor i. Og bildene, ja de ble hengt opp på veggen i stort format, og mindre format ble sendt rundt til store slekta.  
 
Nå må jeg stå på, alt er absolutt ikke klart her i huset, men jeg har vaska golvet og vi har børi ved. Det som gjenstår er å pynte tre, og det skal jeg gjøre i kveld mens vi ser grevinnen og hovmesteren. 

3 kommentarer:

  1. Herlig bilde av deg! Ønsker deg en fortsatt strålende jul!
    Varm klem til deg

    SvarSlett
  2. Kjempefint bilde!! Fortsatt god juleferie til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde! Man skulle ha gått oftere til fotografen, jeg tenkt faktisk på det nå i jula, da vi hadde alle her hos oss, at vi skulle ha fått tatt et skikkelig bilde

    SvarSlett