onsdag 20. mars 2013

I tallerkenhylla

 
 
Detaljer i tallerkenhylla. Sammen med gamle fat har jeg latt "Detaljer hemma" få plass. Det er en herlig  svensk inspirerende bok som jeg støtt og stadig ser i når egen inspirasjon svikter. En coachingbok på detaljer er kjekt å ha og kan anbefales.
 
Ha en fin dag til deg som er innom. På min kant av landet - en liten kystby sør for Oslo - er det snø i luften og kaldt vind. Etter arbeidsdagen skal jeg rigge meg til med boka og dandere noen detaljer i heimen, viktig å finne på hyggelig ting når våren lar vente på seg. 

2 kommentarer:

  1. Heisan og god formiddag
    Jeg elsker å se hva andre putter i sine tallekrenhyller. Det er så morsomt å følge med i hvordan dere fpr det i det nye huset. Synes det blir så bra og så mange fine detaljer!
    Glad dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Så spennende bok :) Tror jeg må se etter den - særlig jeg som har litt kjærlighet til Sverige.... Om du går inn på linken på bloggen min, så kommer du rett til Beppesshop, og finner priser mm :) Sukkerskålen og muggen koster 150,- og er ikke solgt, men den hvite bollen gikk fort....

    Ha en super uke M. Her er det fridag og kos idag :)
    Klem

    SvarSlett