mandag 18. mars 2013

Inspirert av Retro Villa



Jeg er ofte inspirert av Retro Villa. Jeg liker den bohem-retro-stilen utrolig godt; farger, vintagetapeter og måten ting settes opp i herlig arrangerte stilleben. Hver gang jeg er i København - det er ikke så ofte, men de siste årene har jeg faktisk hatt en årlig tur og jeg håper jeg kan fortsette med den tradisjonen - er jeg innom den sjarmerende butikken.

Her om dagen ble jeg så inspirert da jeg leste noen gamle interiørblader med reportasje med blandt annet vintagetapeter og styling fra Retro Villa. Det førte til at jeg vips lagde meg DIY bilde av en tapetbit fått av Kaspara og et postkort fått av Wilhelmines. Det er fint å la seg inspirere.

2 kommentarer:

  1. Hei på mandagskvelden - så fin retrovillafargeklatt - og så fint med papirballen også - fine farger:)

    Vi skal kanskje til København i høst, og da må jeg nok innom RetroVilla - har ikke vært der før.

    Ha en fin kveld videre - nå venter jeg snart mannen hjem fra London/Brighton:)

    Klem!

    SvarSlett
  2. Heisan glade venninne!
    Så gøy å se at du har brukt retrotapeten og så fin oppslagstavle. Har laget noen av disse selv også og det blir så glade fargeklatter.
    Retrotapet og papirballer blir jo bare fest og god feelig i hemien det!
    Nå venter jeg på minstemann og far i huset. Mandag er vår sen-middag-dag på grunn av to omganger med fotballtrening. Nå står pepperoni-pizzaen i ovnen og begynner å dufte deilig.
    Ha glade dager, kjære deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett