torsdag 18. april 2013

Potteplante



En potteplante har kommet i hus. Det er lenge siden sist! Kan faktisk ikke huske sist gang jeg hadde en potteplante på bordet eller i vinduskarmen.  Men i dag fikk jeg for meg at jeg ville jeg ha litt potteplantetilværelse  på kjøkkenbordet - rett og slett fordi jeg vil bruke en av mine kule potteskjulere i sort keramikk fra 50-tallet.

Er litt usikker på hva potteplanten er for en type, men tror det er en ildtopp? Utrolig navn! Vel, jeg kjøpte lille rosa potteplante fordi blomstene var søte - intet annet. Selv om jeg kan være ildfull til tider, ganske ofte når jeg tenker etter  - begeistret og lidenskapelig altså. Det er synonymt med ildfull, bare så dere ikke skal misforstå.

1 kommentar:

  1. Hei der!!
    Så fint det ble med ildtoppen på bordet!Kjempefint bilde med benken og den fine puta i bakgrunnen! Veldig lenge siden jeg har hatt en potteplante med blomster på her hjemme også, tror jeg skal se etter en eller to på handlerunden min i dag!
    Enig i at potteskjuleren er kul, minner meg om noen farmor hadde i mønsteret.
    GOD HELG!!
    KLem Siri

    SvarSlett