mandag 15. april 2013

Trekning!




Takk til alle dere som var med på mitt lille lotteri og til dere som har blitt følgere. Det setter jeg stor pris på! Ja, dette var så artig at jeg faktisk har lyst til å legge opp til  give away-reprise en annen vakker dag.

Trekningen tok jeg til frokostkaffen og den heldige vinner av kokeboken, vintagetekstiler og en søt liten krok til veggen er:

Anne Silje
 
 
 
Gratulerer til deg. Det var ekstra moro siden du skriver i kommentaren at:

Jeg ble født i 1980, men har alltid hatt en fascinasjon for 70- tallet (åh, som jeg elsker teak!) Jeg syr også, så dette må jeg jo bare være med på. Jeg følger deg gjerne videre og har lagt meg til, og legger igjen kommentar, så det skulle vel bli to lodd det :)


Send meg din adresse på denne mail: dagib@online.no.


Og du mottar gevinsten om noen dager. Igjen, takk alle. Hilsen Stilleben som gleder seg til blogge videre og vet at dere følger med. 

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinnern, men fillern, dette gikk jeg glipp av. Har hatt ferie fra bloggeland,m men nå tror jeg at jeg er tilbake:)

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk! Det rareste er at jeg samler på søte / spesielle knagger også, så dette ble full match :) Nå gleder jeg meg masse til pakken kommer <3 Klem, Anne Silje
    www.annesilje.blogspot.com

    SvarSlett