mandag 10. mars 2014

Påskeliljer i hus


Endelig har jeg fått påskeliljer i vinduskarmen og på kjøkkenbordet. Det er skikkelig vårtegn innomhus. Når jeg tenker etter er jeg storforbruker av påskeliljer. Det er mange grunner til det, ikke minst prisen på de herlige løkblomstene! Når de takker for seg - visner altså - tar jeg løkene ut og graver de ned i ett blomsterbed. Er jeg heldig blomstrer de ute året etter.
De jeg viser på bilde her er på hell, så jeg må nok innom blomsterbutikken igjen senere i dag.

1 kommentar:

  1. Så koselig en sofakrok jeg skimter i stua di der! :-) Simpelt hen digger det jeg ser av den gamle sofaen med de moderne potene og det koselige pidestallbodet på siden. Kunne slengt meg rett ned der, kjenner jeg. Akkurat i min stilsmak. Påskeliljene derimot, er ikke min favoritt. Ikke at de ikke er utrolig fine å se på, saken er bare den at jeg ovehodet ikke har grønne fingre, og alltid blir bittelitt misunnelig på dere som planter om i øst og vest og får løker og spirer og alt annet til å komme igjen, år etter år, hehe! Fortsatt god helg til deg! Klemmer fra Beate i TElemark

    SvarSlett